Baby & Barn

Nu är Baby & Barn - mässan över för min del, den är ju idag med, men idag jobbar inte jag. Det har varit två roliga och intensiva dagar där jag fått prata med en massa goa simmare och deras föräldrar. Det har också varit roligt att gå runt och kika själv såklart, fick inhandlat en supersöt mössa och lite strumpor (plånboken är tyvärr extra tunn just den här månaden, såklart!). Även träffat en del folk jag känner, både väntade och oväntade mammor och blivande sådana :)

Idag är så hela familjen ledig. Lillskruttan har dessvärre blivit sjuk nu, feber och lite snorig, får hoppas att det inte är den sablans influensan som tagit henne. Suck vad jag är trött på alla sjukheter, även Ted känner sig lite halvdan, och jag kan ju inte påstå att jag är helfräsch jag heller... Vi ska iallafall trotsa febern något och ge oss ut i trädgården för lite pill, och senare idag får vi besök av Livias farbror Richard med fru Emelie som varit i USA i typ en evighet (tror det var typ tre veckor ;) ), ska bi mysigt att se dem igen!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0