A day off

Hoppla! Känner mig redan friskare, vilket känns skönt, var nog inte influensan den här gången iallafall, jag hann ducka! Idag är Livia ledig från dagis och vi är hemma tillsammans, försöker de veckorna jag kan att ha henne hemma en dag, och den här veckan blev det idag :) För tillfället sover hon och jag har gjort lite skolarbete, måste komplettera för det jag missade igår när jag var hemma sjuk från seminariet. När hon bahagar slå upp sina bruna ska vi packa ihop oss och möta upp mamma för en stund på Världskulturmuséet. De har två mysiga utställningar där som vi varit på innan som Livia tyckte var roliga. Jordlingar och Känn sig själv tror jag de hette. Kul att hitta på nåt när vi är lediga, vi går lite varandra på nerverna när vi går hemma en hel dag, och jag blir galet trött på att "läsa den!" och "sjunga den!" :)

Hoppas ni har en fin dag, superhärligt väder idag ju!
Tjing tjong!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0