Hallihallo...

Jag är verkligen en periodare vad det gäller bloggandet. Ledsen för det!
Här hemma i Vallda rullar livet på i en rasande takt. Livia börjar tycka dagis är okej. Hon fäste sig väldigt vid sin inskolningsfröken och det gick inte att lämna henne till någon annan än henne. Nu har hon accepterat ytterligare en fröken, vi tar en i taget! Jag tycker fortfarande att det är jobbigt att lämna henne, hade mycket hellre haft henne hemma hos mig. Men men, that's life... I måndags var vi på Universeum jag, Livia och Ted. Oj va kul hon tyckte det var! Massa fiskar, grodor, apor och fåglar att titta på!

Skolan för min del rullar på den med. Avslutar min första kurs idag, och imorgon drar C-uppsatsen igång. Den bävar jag nåt galet inför, inget jag ser fram emot alls! Men det är bara att kämpa på, vid jul är jag klar, haha!

Idag är jag ledig faktiskt, lämnade in min hemtenta igår, så lite ledigt innan nästa kurs. Jag och Nova åkte och lämnade Livia på dagis vis nio, och sen tog vi en joggingtur i skogen, riktigt skönt faktiskt! Ska kolla lite inför nästa kurs och ta det lite lugnt innan det är dags att hämta hem skruttan igen vid två. Det är konstigt att vara "ledig" och ha henne på dagis, saknar henne mest hela tiden!
Slänger in ett par bilder från Universeum, hoppas vi hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0