Snörvel

Så vart vi sjuka igen här i Vallda! Livia är snorig, hostig och febrig och hon fick natten till måndag ett kruppanfall, lite läskigt. Men vi var på BVC i måndags och fick hostmedicin utskrivet så sen dess är det iallafall bara vanlig hosta. Även Ted har varit hemma måndag och tisdag och jag börjar känna mig lite snuvig nu. Men mest är jag trött, väldigt trött. En förkyld och hostig Livia innebär sådär bra nattsömn så jag är som ett utskitet äpple. Försöker sova på dagen när hon sover, men man kommer liksom inte ikapp sig riktigt.

Helgen som gick var iallfall finfin. Vi var på landet med mamma, pappa, David, Julia, Niklas, Frida och Richard. Fullt hus! På söndagen fortsatte vi lite till norrut i landet och hälsade på Teds mamma och syster i Nossebro. Trevligt det med!

Äsch, jag går och lägger mig en stund, får inte ihop mer att skriva. Kramochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0