Jag faller, jag faller...

Föll som en fura gjorde jag igår. Var i skogen med Nova och hade Livia i bärselen. Halkade på en sten när jag skulle över en liten bäck och föll, framåt. Paniken hann slå rot, jag får ju inte ramla på Livia, hon kommer ju klämmas totalt! Vad jag gjorde vet jag inte, men lerig var jag, ont gjorde det, men Livia var oskadd! Jisses, där fick man sig en tankeställare. Idag börjar mina knän längsamt ändra färg mot blått, axeln är öm och höften lite knackig. Men Livia hel, återigen!

Helgen som gick var fantastisk! Darling Frida firades med möhippa hela lördagen och vi hann med låtinspelning, SPA, champagne i massor, god middag och utgång på Yaki-da. Sov hos Niklas och Frida och blev hämtad där morgonen därpå av mina fina. Morsdag var det ju med, min första. Firade den i bakfyllans tecken, men fick liten present och fikade även hemma hos mamma en sväng.

Igår hade vi trädgårdspyssel här hemma. Gräset klipptes och vi gjorde iordning två små trädgårdsland i pallkragar där vi sådde grönsaker. Rädisa, rödbeta, sockerärtor och persilja vart det! Ska bli spännande att se om det kommer upp nåt!

Här kommer några bilder från igår, hoppas ni alla får en finfin långhelg nu, vi flyr till landet imorgon!























Mina fina!


Håller koll när pappa klipper gräset!


Såhär fint blev det :)


Pustar ut med en kall öl

Kommentarer
Postat av: Caroline

å vad mysigt, så fin planteringen blev. Men gud så läskigt att ramla. tur att det gick vägen. kram på er

2011-06-07 @ 20:36:25
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0