Du, jag och Columbus

En helt underbar helg har återigen passerat! Jag startade min redan i torsdags efter jobbet då det var spelning på Henriksberg. Kristoffer Hedberg hade plockat fram elgitarren och stod som vanligt för finfina toner! Tina och Linus var med också, de blivande föräldrarna. Inte långt kvar nu, mys! En alldeles lagom kväll med fina vänner!

När det så var fredag packade lilla familjen ihop sig och styrde kosan mot Torskog och landet. Vädret var ju kanon hela lördagen och vi fixade, grejade och pysslade hela dagen. Det klipptes granar, byggdes väggar, målades utedass och klipptes gräs!

Nu är det så en ny vecka, nya möjligheter! Jag känner verkligen så just nu. Allt känns lätt, rätt och bra och jag tänker passa på att njuta! Hakar ni på?
Idag är planen att packa in hund och barn i bil och leta reda på ett bra badställe för Novis. Har blivit tipsad om Lyngnern så kanske rattar vi oss ditåt. Ikväll ska även Livia bada, då inomhus. Dags för babysim igen!

Tjingeling!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0