Den lilla sälen

...som det skrevs om i föregående inlägg var det meningen att ni skulle få se på en fin film, som jag trodde hängde med mms:et från telefonen. Men icke. Men jag kan iallafall tala om att lillstrumpan nu tar sig fram! Hon sälar sig fram, och övar övar på att få in knäna under sig så jag tror att hon kommer krypa också såsmåningom. Men bara att hon förflyttar sig är ju jätteroligt! Äntligen kom hon på det!

Idag har vi spenderat dagen i Gunnebo med delar av goa mammagruppen. Det blev lunch för barnen ute, lunch för mammor inne (regnmolnet jagade in oss) och en mysig promenix med ömsom regn ömsom sol. Vi har fått se fina hästar, kor, kalvar, träkor, vitsippor och haft en riktigt mysig dag! Även Nova fick hänga med och hon har simmat och badat i Stensjön, så även hon är nog nöjd med dagen!
Fick dessvärre inte med mig kameran idag, så några bilder blir det tyvärr inte. Bild på sälen får jag ordna inom en snar framtid. Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid snarkande Nova som redan intagit position. Nighty night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0