Som ett utsketet äpple...

...ungefär så känner jag mig idag! Livia vaknade ungefär en gång i timmen inatt. Hon var inte speciellt svårsomnad, men att springa som en jojo fram och tillbaka och aldrig riktigt somna ordentligt tar på krafterna! När hon sedan vid sextiden tycker att det är dags att gå upp, då är man sådär pigg och käck. Ted tog med henne upp vid sex då han ändå skulle upp, men vid halv sju var hon bara min igen. Nu sover hon däremot. Och det är väl nu jag borde göra detsamma. Men det är alltid så hemskt när man blir väckt igen.. Fastnade liksom här med.

Igår var jag och Nova på Agility! Vi har anmält oss till en kurs på tisdagar, fem tillfällen. Novis var duktig, vi övade slalom och hopp, och hon gjorde sitt bästa! Trött var hon i slutet, jobbigt för huvudet :)
Jag skulle förresten vilja efterlysa någon som kan skapa typ två dagar till i veckan. Hade inte det varit bra? Som den ser ut nu har jag alldeles för mycket uppbokat på vardagskvällarna, men inget av det vill jag ta bort... Jag simmar med Livia, agility med Nova, tränar, jobbar och rider... 5 dagar blir det. Älskling Ted blir lidande och någon form av flexibilitet i livet är svårt att få till... Insåg det häromdan när jag skulle boka klipptid "nej då kan jag inte, och inte då, nej då är jag uppbokad..." Suck! Prioritera. Jobbigt.

Det här inlägget blev lite rörigt känner jag. Det är ungefär så jag känner mig också. Rörig. Solen skiner iallafall, och ikväll blir det Cirkelgym/Indoor Walking. Spännande. Går nog och lägger mig en stund iallafall. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Låter superkul med agilityn, bra för kropp och knopp ;) (syftade på hundarna men ganska bra för oss människor med ;) )

Kanske du träffar lite folk som vill ha ekologiska hundprylar också hehe!

2011-03-16 @ 10:26:08
URL: http://tuss83.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0