Semledagen!

...eller Fettisdagen som den egentligen heter. Det väsentliga är ju oavsett att man får äta semlor! Jag brukar typ leva på semlor den här tiden på året. I år har mina viktnedgångsambitioner satt stopp för det så det har inte blivit i närheten av så många som normalt. Men idag! Trots att det är en helt vanlig tisdag så ska här ätas semlor! Semledagen är det ju bara en gång om året! Banta kan jag göra sen :) För att fira denna dag ska vi hem till Liza och tillochmed baka egna. Det, ska erkännas, har jag faktiskt aldrig gjort, så det ska bli himla spännande! -och gott!

Innan det bär av mot semmelproducerandet ska vi ut och promenixa en sväng med en annan Lisa. Nämligen Lisa och Hugo här i Vallda :) Underbart väder idag med, tror allt våren börjar komma på riktigt. Idag blir det skinnjackan! Kanske tillochmed att Conversen åker på! Kram på er!

Här har vi min absoluta favoritsemla:


.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0