Helgen

Har haft en helt underbar helg! Vädret har varit fantastiskt och vi har gjort en massa mysigheter!
I lördags var familjen Runklint här och hälsade på. Det blev promenad, middag, rödvin och bebismys! Alltid lika kul att träffa dem! Det skiljer bara en månad på Livia och lille Elis, och Elis är såå duktig, han kryper och han reser sig upp och det är full fart! Tufft!

Söndagen sedan bjöd på lite mer shopping :) Lilla familjen åkte till Freeport och kikade och jag lyckades bland annat fynda två par byxor för 100:- vardera, fantastiskt! Jag hade sagt att jag inte skulle köpa några nya byxor förrän jag gått ner alla gravidkilona och kommer i mina gamla, men 100 spänn kändes det som att det ändå kunde vara värt! Ett par jeans och ett par lite kortare chinos. Efter shoppingen svidade jag om och styrde kosan mot stallet och lille Puh! Ett bra pass i manegen blev det, där både han och jag var rätt trötta och svettiga efteråt, kul var det! Hemma sedan väntade Ted och Livia samt Teds bror Richard och hans Emelie. Fika, middag, lite rödvin och mys vart det! Mycket trevligt!

En mycket lyckad helg! Idag har vi inlett dagen med lunch tillsammans med fina Tina och fina Tinas bebismage, myys! Och i eftermiddag blir det babysim. Åh, jag mår bra nu!

Här kommer några bilder på söta Elis från i lördags, hoppas ni har det lika bra som jag idag!


tittut!


Kollar in kvällens sovplats, och pappas haka!


Smakar bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0