BVC

Idag har vi varit på BVC och träffat gulliga Gun. Alltid lika mysigt! Lilltjejen charmade som vanligt de flesta i sin omgivning med vinkningar, skratt och massa prat. Hon hade blivit 71cm lång och väger nu 10,1kg. En kurva över "normalt" på längden, och en och en halv över på vikten. Proportioneligt o fint! Prickarna har försvunnit nu med, och Gun trodde med största sannolikhet också att det var tredagarsfebern som varit på besök.
Nu sover snurpan lite, när hon vaknar blir det lunch och sedan en liten promenix med Nova. Jag har ute vagnen på Blocket nu och har tvättat alla delar till den, så jag vill inte använda den så den blir smutsig igen. Därför blir det bärselepromenad = lite mer träning för mamma! Hade varit skönt om nån ville köpa den snart dock, så vi kan inhandla en ny med!

I afton blir det Hjärtochlungräddningsutbildning tillsammans med gänget på Aqua Barn. Dags att uppdatera HLR:en på barn, var ett tag sen nu. Känns ju faktiskt ännu viktigare nu när man har en egen liten! Ska bli kul, och nyttigt! Lite segt att det är i Kungälv, men det blir nog fint.

Tycker mig höra att det knakar inne i spjälsängen nu, tror det är en liten Livia som är på g att vakna. Hoppas ni får en finfin dag i solskenet, det tänker jag ha!


Livia med goa mormor


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0