Upp upp och iväg

Ledsen för dålig uppdatering igen... Veckan som varit har varit finfin! Vi har varit hos Gittan och Edith och lekt, vi har varit och shoppat med mormor, vi har ätit middag och sovit över hos Erika och Jocke, vi har varit ute och joggat och varit i stan och shoppat och fikat med Tina. Och massa mer såklart! Tatueringen har läkt fint och snart är den "färdig" vilket är skönt! Har fått många komplimanger för den, både av vänner och främlingar, väldigt roligt!

I skrivande stund håller Ted på att städa bilarna, och jag har packat väskor. Livia sover middag och när hon vaknar bär det av mot landet för långhelg och midsommarfirande med mamma och pappa. Ska bli så skönt och mysigt! Midsommar är nog faktiskt min favorit-högtid och för mig är den synonymt förknippad med familjen!

Hoppas ni alla får en finfin midsommar, det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0