Det här är ingen vanlig dag...

...för det här är Livias sjumånadersdag! Hurra hurra hurra! Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Hjälp vad fort det går, jag hänger inte med! Idag är älskling sju månader, vad så hänt?
Det händer nya grejer nästan varje dag nu tycker jag. Hon sitter stabilt nu, hon börjar försöka komma upp i krypställning, mer och mer... Hon säger "pa-pa" mest hela tiden (är det tacken för att man är hemma med henne hela dagarna, ha? ;) ) och hon är ju bara världens goaste!
Dagen bjuder på ett besök på Spira öppna förskola i stan med några från föräldragruppen i Krokslätt. Efter det blir det hem och promenixa med Novis, och sen ska jag iväg och jobba med godingarna på babysimmet. Låter som en finfin dag om ni frågar mig!

Här kommer några bilder på Livia som togs nu på morgonen, visst ser hon stoor ut? Pussohej!


Solstrålen!


Ge mig kameran!


Nu drar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0