Påskresumé

Påsken i år har varit helt underbar! Vi åkte ju upp till familjens lilla torp och firade med la familia. Våren (sommaren?) visade sig från sån allra bästa sida och vi spenderade dagarna ute i solen och lockade fram våra små fräknar och fick lite fin färg. Jag klämde tillochmed in en joggingtur på självaste påskafton, klapp på axeln! :) Fredagens umgänge bestod av bror David med familj. Vi solade, lekte med barnen, åt god mat och spelade spel och senare på kvällen for de hem igen. Efter en härlig påskaftonsdag även den med sol och bus kom så Frida, och senare även Teds bror Richard upp och förgyllde vår kväll. Återigen blev det spel. Frida och Richard stannade över natten och Richard nästan hela söndagen som också den fylldes med solande, samt en härlig promenad. Söndagskvällen sedan var det Vi och mamma och pappa kvar, och vi spelade kort innan en tidig sänggång.

Där var helgen i korta drag. Här kommer ett litet bildregn från helgen med:


I brist på solhatt...


Återigen i brist på solhattar... Kusinerna i egenhändigt gjorda... hattar?


Vårt fina påskris, och fina fina Nova!


Världens finaste!


Påskfrukost! Massa goa ägg!


..och fina!


Mina älsklingar


Fullt ös!


Fina Frida :)


Myspys...

Nu ska jag ställa mig och slänga ihop en sen middag. Ted har varit länge på jobbet och jag har varit och shoppat lite. Nu sover lillan gott sedan en stund och det är dags att fylla på energin i form av lite mat. Kanske hinner med att visa imorgon vad lillan fått för nytt till sin garderob idag. Imorgon kommer Gittan och Edith hit och leker med oss med!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0