Buzzador

Buzzador ja. Det är namnet på en hemsida jag är medlem på. Där får man lov att testa nya produkter åt företag. Man får ett gäng, får testa själv, och dela ut till vänner för att höra vad de tycker. Sedan rapporterar man in detta till Buzzador. Det kan vara allt från himmel till jord man får testa på! Nu senast var det nappar från Bambino :) Napparna är lätta och anatomiska och anpassade för det lilla barnets ansikte och mun. Jag som älskar nappar såg jättemycket fram emot den här kampanjen! Napparna var superfina och såg jättekäcka ut. Och det är de säkert för de barn som tycker om lite smalara, mindre nappar. Det gör inte Livia.... haha! Hon har tagit alla andra sorter som vi testat, men såklart inte den här.. Attans!
Det har iallafall varit en rolig kampanj att buzza om. Jag har delat ut nappar på babysimmet, på babymassagen och till mammagruppen. Jag har också skickat ett par med post och givit till Sophia och Novalie. Här är Novalie på bild med en av napparna:



-Söt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0