Dåålig uppdatering...

...har det verkligen varit här, Illa!
Ska försöka dra en liten sammanfattning av de senaste dagarna.
I torsdags styrde vi kosan mot Lundsbrunn norr om Skara, där Novas uppfödare bor. Ted hade tagit en dag ledig och vi tog en liten tripp för att hälsa på Mathilda, Fredrik, Novas mamma Cola och hennes syskon Kakan och Lincoln. Vi hade en mysig dag med promenix i skogen, fika och en massa tjöt och skratt! Mycket trevligt!
Här kommer några bilder från denna dag:


Nova och syskonen. (Nova är den närmsta)


Ordning i klassen!

Så blev det fredag, och det blev dags för faster Jennie att vara barnvakt åt gullungen Julia! Helene skulle på anställningsintervju, så då fick jag äran att låna lilla dockan några timmar. Vi åt lunch, promenerade, lekte, läste böcker och busade. Lilla Nova är väldigt poppis, och både Julia och Nova uppskattade mycket när Julia kom på att man kunde mata Nova med sin egen mat om man stack ner handen till henne från bordet, haha!
Här är en fin bild på de båda busfröna:

  

Fredagskvällen sen spenderades ihop med Jessica och Danny. God mat, vin, Buzz och trevligt sällskap gjorde kvällen mycket lyckad!
Här kommer lite bilder även från detta:


Söta Jessica!


Vår goda efterrätt; vit chokladmousse med grädde och hallon - Mums!

Lördag kväll hoppade jag in och jobbade lite där jag jobbat i sommar, och på söndagen var det dags för lite kalas för bror Niklas som fyllde år. Massa goda pajer bjöds det på och vid tretiden rullade jag därifrån för att ha kursstart på simmet! Det var jättemysigt att träffa de gamla simmarna igen, och kul att träffa alla nya små bebisar! Lilla Julia är så duktig så, och det är så kul att se att hon tycker det är roligt med vatten!

Så.. Sen blev det måndag, och det var dags för skolstart... Jag kan inte påstå att jag var jättetaggad inför att börja skolan igen. Föreläsningar, grupparbeten, plugg och konstant dåligt samvete lockade inte alls... Men det var i alla fall kul att träffa alla goa klasskompisar igen!
Idag har jag varit ledig, och jag och Nova har varit hos mamma i Kullavik, vi tog en promenix i skogen och hämtade lite hästgrejor som jag ska sälja - mys!

Pust! Där var en liten sammanfattning av de senaste dagarna, nu ska jag hoppa in i en snabbdusch för att sedan bege mig iväg på valpkurs!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0