Kick-off!

Idag vaknade jag med en hemsk träningsvärk i mina lår....
Igår var jag på Kick-off med Aqua Barn ute på Marstrand. Vi hade bara fått reda på att det var "aktiviteter" planerade under dagen, så det var allt lite spännande. Vi började dagen med lite konferens, tjöt och fika. Sedan var det dags för aktiviteterna, och på schemat stod Ribb-båt!
Hej vad det gick!! Sjukt kul var det, och sjukt fort gick det!!
Vi åkte runt till tre öar, bland annat Åstol och Klädesholmen, där vi hade små tävlingar. Slutdestinationen var Pote Noster (om det nu är så det stavas..) där vi åt god middag och hade det trevligt. Hemresan tillbaka till Marstrand med båten var den absolut bästa. Hej vad det studsade, skvätte och levde! Vi lyckades krocka med en jättevåg vilket resulterade i att vi blev totalt jätteblöta! Vi skrattade och var mest lyckliga över farten, och vid ett tillfälle sa jag också att vi nog saknade vett att bli rädda, det gick ju ändå med en jäkla fart! I efterhand fick vi höra att krocken med vågen faktiskt hade skrämt han som körde lite, det var nog inte riktigt meningen... Men som sagt, det saknade ju vi vett att förstå, så vi hade kul oavsett!

Efter båtturen var aktiviteterna för dagen slut, och de flesta åkte hemåt. Jag, chiefen och Camilla på kontoret blev dock kvar på Marstrand där vi fortsatte kvällen.... Drinkar, tjöt och skratt - mycket trevligt!
En liten bild på mina kära kollegor: (halvbra bild, tagen med mobilen)


Camilla och Pernilla på Mama's, Marstrand.

Jag började ta mig från Marstrand vad halv två-tiden. Vid fyra ramlade jag i säng. Jävla kollektivtrafik!
Idag har jag som sagt en sjuk träningsvärk i låren, då ribb-båtsåkandet förutsatte en del parerande med benen, och huvudet känns lite tungt.... Och ikväll är det dags igen! Ikväll står utgång med sommarjobbet på schemat, och det ska bli väldigt roligt. Dock kunde jag ju varit liite fräschare. Men det är inget som dusch, smink och lite rosé inte kan ordna upp! :D

Nu ska jag vila vila vila mig i form....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0