Vinterkänslor

God morgon! Sitter nu i bilen på ett torg i Kungsbacka och väntar på att klockan ska bli 9 då jag ska medverka på ett möte med jobbet. Temperaturmätaren står på 0grader, solen skiner och det är sådär vintrigt krispigt ute. Kommer lite som en chock kylan men det är härligt tycker jag. Hellre kallt och soligt än allt regn och blåst som varit! Lämnade Livia till frukost på dagis idag, var längesen nu då jag oftast börjar runt 10 som tidigast. Lite ledsamt var det, vilket det oftast är på mornarna nuförtiden... Det är jobbigt, även om jag vet att det går över fort.

Senare idag bär det av mot Kungälv och Tårtdecor. Ska baka tårtor till Frida och Niklas inflyttningsfest/30årsfest i helgen - tema brun! Skoj :)

Ha en fin dag i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0