På egen hand

Morgon! Sitter med min kaffekopp i köket alldeles ensam den här morgonen. Ted är och jagar och Livia och Nova är hos mormor och morfar. Skönt skulle säkert många tänka, men jag vill bara iväg och hämta mina älsklingar! Är verkligen så tacksam för min fina familj!

Gårkvällen gick som sagt i brun nyans då det var kalas hos Frida och Niklas. Först var jag och Livia där på dagen och åt tårta, sen blev det party på kvällen för mig och Ted. En fantastisk dag och kväll på alla sätt och vis med härligt sällskap, god mat och finfint hus! Är så roligt att de flyttat närmare oss, nu är vi samlade nära hela Holmklanen!

Nu ska jag sörpla i mig mitt kaffe och åka och hämta mina tjejer! Sen blir det stallet med Fia och Novalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0