God morgon!

Lördagsmorgon. Ted åkte iväg efter jobbet igår, till skogen. Älgjakt stundar idag och redan igår åkte gänget upp för att äta middag och sova där. Så jag och mina tjejer är själva. Livia sov till sju, vilket är helt klart godkänt här hemma! Men vilken huvudvärk jag dras med... Har varit två minst sagt händelserika och fullspäckade dagar med sent i säng och det känns i huvudet nu... Vad som hänt får jag återkomma om, för mycket som hänger i luften just nu.

Huvudvärk eller ej, idag ska det firas! Frida fyller 30 och hon och Niklas har nyss köpt hus, så idag blir det 30årsfest/inflyttningsfest. Jag har som jag sagt innan fått i uppdrag att baka tårtor enligt temat "30 nyanser av brunt". Så igår kväll satt jag uppe och grejade tårtor. Svårt med brunt tyckte jag faktiskt, blir lätt lite tråkigt... Men här kommer bilder på godsakerna, trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0