Slutspurten

Idag och imorgon jobbar jag mina sista dagar på gamla jobbet, och på måndag drar nya igång på riktigt! Ska bli roligt att komma igång ordentligt på nya jobbet, samtidigt som det här med heltid blir en utmaning... Blandade känslor alltså, men mest glada!

Idag skiner solen för ovanlighetens skull, härligt! Det gör allt så mycket enklare och roligare! Lämnade en glad Livia på dagis i morse som skulle ut och leka, det märks att det ändå gör rätt gott för henne att vara lite mer på dagis, det senaste har det varit en toppentjej även där! Innan var det så olika från dag till dag om och vilka tider hon gick, och det är ju bara så - barn (eller alla?) mår bra av rutiner!

Nu ska jag klä på mig och bege mig, idag är det jag och bilen på jobbet igen.

Slänger in några bilder från i helgen när jag och skruttan var på maskeradkalas för Alma som fyllde 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0