Möt Olle!

...min nya kompis! Han är 5år, brun och gullig och vi ska hänga han och jag två dagar i veckan framöver! Var och provred igår, en härligt regnig tur i skogen. Träningsvärken är idag ett faktum, men oj så mysigt det var! Han påminner i sättet mycket om min gamla häst, fina Toy, full av energi och bus men samtidigt mycket snäll och vänlig. Ska dit på tisdag också och få lite "tips och trix" i paddocken av ägaren, och sen kör vi igång. Ska bli så kul att göra nåt för min egen skull och komma iväg lite på egen hand, har saknat det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter mysigt! Jag har också fått lite abstinens, börjat på ridskolan ;) Men funderar också på att hitta ngn trevlig häst att rida 1/v eller så. Ha det gott!

2012-11-10 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0