Happy birthday to me!

Japp, idag har varit min dag! 25 hela jordsnurr fyllde jag idag! :) Väcktes av mina hjärtan i morse med skönsång, nybakt kladdkaka och världens bästa present - en Kitchen Aid!! Mamma och pappa var också med på den, och jag är så glad över min fina fina bakmanick! Nu ska här knådas degar, vispas tårtfyllningar med mera med mera!! Dagen fortsatte med en bra arbetsdag, trivs riktigt gott på jobbet! Efter lite mys och middag med Livia och Ted bar det av mot stallet och en annan goding - lille Olle :) Vi pulsade bort till manegen och fick ett toppenpass, och skrittade sedan hem i snölandskapet igen, trots att klockan var åtta på kvällen och det var kolsvart ute så lös snön upp så fint, älskar snön!

Summa summarum en mycket fin 25årsdag! Och på lördag ska den firas ytterligare med vänner och familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0