39,3

...var tempen på Livia inledningsvis denna nya vecka. Suck! Är så trött på sjukdomar! När nu så jag och Ted kvicknat till från kräksjukan, då är febern tillbaka hos lillstrumpan. Fattar inte vad det är. Förra gången härledde vi ju visserligen febern till Tredagarsfebern, men nu då? Även denna gången är det bara feber. Inget annat. Jo näsan rinner pytte, men inget mer. Jag tror och hoppas ju återigen på tänder, men nu får de väl kika fram om det ska vara det? Tycker så synd om henne, och det är så tråkigt att hålla sig hemma. Idag lär vi ju, om inte febern mirakulöst upphör, missa babysimmet igen. Andra gången irad blir det då. Och idag som är sista gången den här kursen och allt...

Innan febern dök upp hade vi iallafall en jättemysig helg. Vi har varit på barnmarknad, varit på torpet och hälsat på mamma och pappa som invigt stället för i år, haft besök av Richard och Malin, promenerat och sprungit i det härliga vädret, varit en sväng på TUR-mässan och fikat med våra härliga grannar tillika hyresvärdar. En finfin helg! Om ändå veckan hade fortsatt lika bra. Jaja, vi får väl hålla tummarna att febern ger med sig snart!

Nu ska jag ta och äta lite frukost, lillan sover och jag kanske ska passa på att göra nåt nyttigt? Har en massa pyssel i fingrarna. Får se vad det kan bli av det!

Den här bilden togs häromdan, visst är hon dödssöt?


Mammas hjärta!


Vet ni förresten? Inatt drömde jag att Livia fick en lillebror. Med massa knallrött hår, haha! (stor chans!)
Nej, det blir inga fler barn på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0