Vi gör om

Sakta men säkert tar vårt hem form. Vi har ju inte direkt överflöd av pengar så när man vill få till en förändring får man ta det bit för bit. För ett tag sen bytte vi ut soffa, matta och gardiner i vardagsrummet och jag har även ändrat lite i sovrummet. Nu var det kökets tur. Jag bytte ut gardinerna mot vita, så nu är det vita gardiner i alla rum, och bytte även ut tavlorna på väggen.

Jag missade att ta bilder innan, men hittade ett par gamla bilder där gardiner och tavlor syns lite:


De gamla gardinerna, och en sketglad liten Livia! Här är hon kring 5 månader <3


..och så tavlorna där bakom, samt en nyvaken älskling <3


Och så här ser det ut nu:


Mycket ljusare och finare tycker jag!


På tavlan står det "my house was clean last week - sorry you missed it" Tyckte det passade hos oss! :)

Känns som ett stort lyft för köket. Vi bor ju i källarplan så allt extra ljus som går att ta tillvara är ett stort plus! Stolarna ska få nya kläder i form av ljusa överdrag också!

Hoppas ni har en bra dag, Livia sover nu, och när hon behagar vakna bär det av in till stan för fika med fina Tina!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Ser ljust och snyggt ut!

2011-06-13 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0