Sunshine

Jag tror att vi kan vara eniga om att vädret i helgen var helt fantastiskt! Vi var på landet från onsdag till måndag med undantag för lördag eftermiddag till söndag lunch då vi var hemma en sväng för att fira Erika som fyllt 40! Med på landet var även David med familj och Niklas o Frida. Kul att alla var samlade! Vi har solat, busat, lekt, jag har målat, Ted har klippt gräs och grejat, vi har spelat spel, kort och haft det allmänt fint! Livia har dessutom hunnit med att ta sina första steg! Det är än så länge rätt vingligt men ett par steg går hon innan hon faller. Kul! Allt händer verkligen på en gång nu, det var typ i onsdags som hon kröp ordentligt för första gången. Nu gäller det att hänga med!

Idg bjuder dagen på en liten utflykt till Åsa och Oscar där vi ska leka på deras lekplats, och imorgon ska vi iväg på återbad då vi missade näst sista på babysimmet. Ska bli kul att få simma igen! Avslutar med ett gäng bilder från landet i helgen!

So long!


Full fart!


...


Mitt alster på dass, visst blev det ganska gulligt?


Ute och spatserar med mormor


Gänget in action. Nova i full fart!


Jag och lillan i skuggan


Mina fina! Visst har Livia en galet fin hatt? Senaste inköpet, från HM


Trötta män...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0