Sjukstuga

Här vart det förkylt och dant! Livia har varit febrig och lite kraxig ett par dagar, igår var hon bra igen. Men så idag vaknade jag med världens huvudvärk, ont i halsen o snuvig. Blää! Fick ringa till Aquabarn och sjukanmäla mig för imorgon, är faktiskt första gången det hänt sedan jag började där januari 09. Känns ändå surt. Vill ju simma med mina goingar!

Helgen som gick var iallafall finfin. Fredagen spenderades hos Carro och Klein med trevligt sällskap och gott vin (och en fantastisk fisksoppa, inte att förglömma!), att det sedan tog mig 3 (!) timmar att ta mig hem, det kan vi gärna glömma... Lördagen sedan var seg, men skön, och den mesta av tiden spenderades i soffan. Pizza blev det med :)
Söndagen bjöd på IKEA-besök där vi hittade bokhyllor till Livia, sängkläder till oss och lite annat smått och gott. Kvällen spenderades hos Richard och Emelie med handbollsmatch och hembakad pizza, mums!
En fin helg som sagt!

Nu hör jag Livia inne i sin säng som sovit en lur, ska väl gå in och hämta skruttan. Hon blev för övrigt 6månader igår! Stora tjejen! Lärt sig gå i sin gåstol har hon också hunnit med!

Slänger in en bild på tösen, så hörs vi snart! Plong!


Så här finklädd var älsklingen när vi var på bröllop förra helgen!

Kommentarer
Postat av: Liza

Underbar klänning! Vart köper man en sån?

Krya på dig så ses vi på torsdag!

Kram

2011-01-25 @ 14:48:15
Postat av: Jennie

Eller hur? Vi har ärvt den, tror det var ifrån Lindex. Dessvärre finns den nog inte där längre..

Ja jag hoppas vi ses imon, om jag känner mig piggare!

Kram

2011-01-26 @ 15:12:38
URL: http://jenniejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0