Time flies by

Det slår mig emellanåt, speciellt efter att Livia kom till världen, hur fasligt fort tiden faktiskt går! 7månader har snart gått sen hon föddes, och det var nästan 1,5år sedan jag blev gravid! Och det är lustigt det där med tid. För lika väl som det känns som igår när vi fick det positiva graviditetsbeskedet, på samma gång känns det som en evighet sen. Och lika väl som det det känns som att Livia föddes alldeles nyss, på samma gång känns det som att hon alltid funnits med oss. Vi tog ju lite bilder under graviditetens gång för att se hur magen växte. Jag visade aldrig dem då, men jag tänkte att det var dags nu :) Så här kommer de!


Vecka 10 (här inbillade jag mig nog mest att det syntes nåt, jag ser mer gravid ut nu än jag gjorde här, haha!) Jag ber om ursäkt för de vackra långkalsongerna...


Vecka 14. Nu börjar det synas mer, även om jag gärna överdriver svankandet för att få det att se ut som mer än det är... :)


Vecka 17


Vecka 20 - halvvägs!


Vecka 26


Vecka 29


Vecka 35. Nu är den bra stor. Och sommaren har kommit, ser ni va brun jag är?

Efter vecka 35 blev det inte av att vi tog några fler såna här bilder, men bara ett par dagar innan Livia kom var vi och hälsade på Sara och Peter på Tjörn, då såg jag ut så här:


Rund och go...

Och två dagar senare såg det ut så här:


Mammas hjärtegull alldeles nykläckt! Den mest fantastiska känslan någonsin <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så fin du är :)

2011-02-09 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0