Resultat

Det har gått två veckor sedan jag löste mitt gymkort och jag har under dessa veckor klarat av tre spinnigpass och ett gympa-medelpass. På vågen syns ännu ingen skillnad. Nada. Men! Jag tog mina mått innan jag började, och idag mätte jag igen! I midjan har jag förlorat ca 2,5cm, höger lår 2,5cm och vänster lår hela 4,5cm (undrar om jag mätt konstigt, annars cyklar jag nog väldigt ojämt?). Det är ju onekligen en bra början, inte sant? Mer ska bort, men det är skönt att se att det givit åtminstone lite resultat!

Annars har Livia kämpat sig igenom två omgångar av sjukdom. Först en redig förkylning med feber. Efter en vecka frisk fick hon nu i helgen feber igen. Men idag har febern lagt sig. Vad det var vet man aldrig riktigt. Kanske är det fler tänder som rör på sig där under, kanske var det en såkallad tredagarsfeber, eller så var det en liten släng av influensan. Who knows. Men det börjar ju oavsett rätta till sig nu! :)

Jag har varit dålig på att lägga in tagna kort på datorn på ett tag nu. Gjorde det förut och hittade det här supergulliga kortet på hjärtegullet, En månad sen är det så jag tycker redan hon ser mycket större ut nu, men söt är hon fortfarande!


Pausar i Novas säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0