Helgen

Har haft en väldigt mysig helg! Fredagen inleddes med promenad, lunch, fika och mys ihop med Gittan och Edith! De stunderna flickorna var vakna och på humör samtidigt (vilket inte var helt lätt att synka!) lekte de fint ihop, båda var väldigt intresserade av varandra, och Livia studerade storögt sin kompis när de båda två satt vid matbordet för att äta lunch, en till bebis vid hennes bord! Senare på eftermiddagen styrde jag och mamma kosan mot spinningen, och kvällen avlutades med räkor, vin och älskling. Finfint!

Igår sedan var det dags för stallhäng! Saras fina kille Puh bjöd mig på en svängom i manegen, och han lyckades charma mig! En mycket trevlig och ärlig häst som jag ser fram emot att lära känna bättre! Varje söndag framöver är det han och jag. Väldigt roligt att komma igång med ridandet igen!
Kvällen sedan spenderades hemma hos Sophia där det blev bebishäng, pizzabak och vinsurplande. Me like.

Idag har vi varit på resande fot. Vi har varit och hälsat på Teds mamma och syster i Nossebro. God mat, god fika och gott sällskap avrundades sedan hemma i vår egen soffa med Solsidan och thaimat!

Där var min helg. En fin sådan med många trevliga mänskor och djur :) Nu är det snart dags att krama kudden och välkomna en ny vecka! Vi börjar den med babysim imorgon Och på tisdag. Lovely!

Kram sålänge! Här kommer några bilder på Livia och polarn Edith från i fredags!


Bollbus!


.


.


Fina flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0