Fredag

Åh va härligt med fredag! Trots att jag är hemma om dagarna så är det nåt speciellt över fredag. Helgen nalkas och Ted ska vara ledig, och en massa familemys väntar. Idag kommer Gittan och Edith hit. Det skiljer bara fyra dagar på Livia och Edith, så mer jämnårig kompis får vi leta efter! Vi har inte setts sen i början av december, så det ska bli väldigt roligt! Promenad, lunch, fika och en massa bus står på schemat :)

I eftermiddag sen bär det av med mamma till gymmet för ett gott spinningpass inför helgen, ser fram emot det med!

Och vet ni? Imorgon ska jag rida! Jag ska till Anneberg och provrida Saras häst, som jag eventuellt ska bli medryttare på. Det ser jag också fram emot, jättemycket! Lite nervöst är det nästan med, jag har ju inte ridit sen innan jag blev gravid.... Men det är väl som att cykla, tror ni inte? :)

Här kommer några bilder på Livia från igår eftermiddag:


Med sin goa mormor, den bästa <3


Flyyger!

Hoppas ni får en fin fredag, kramohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0