Grattis Julia 2år!

Ja, som rubriken lyder så fyller lilla underbara brorsdottern två år idag. Helt galet att hon redan är så stor!
Har en fullspäckad dag framför oss med kalasanden hit och dit så jag hinner inte skriva så mycket mer. Lägger upp lite bilder på fina Julia, så hörs vi snart! Tjingeling!


En liten liten Julia, bara 1 månad här!


Sötnöt!


På dopdagen, nästan 5 månader


Med farmorsmor Stina


Älsklingsunge!


Midsommar 2009


Julafton 2009


Påsk 2010


Underbaring!


Grattis goding!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Benjamin

Hej Jennie! vet inte om du känner igen mig (Caroline Daun) Jag har sätt dig i vallda ute med hunden någon gång, vi bor också här. Ganska nära dig om jag inte tror fel =) Vi fick en pojk för en månad sen, hade varit kul att ses ngn gång kanske?

Ha d gott

2010-10-01 @ 19:39:32
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0