Blue Village Flamingo Beach Resort



Hit åker vi 13 december, på självaste Lucia, tillsammans med Fia, Hasse och Novalie. Det ska bli såå skönt, och jag längtar så! Hotellet är barnvänligt och bra, det är nyrenoverat och precis som alla andra hotell på Lanzarote så är det bara två våningar, det tycker jag är mysigt! Det har också en egen strand och nära till shopping. Kommer bli fint det här tror jag! Men det är mycket att tänka på och ta reda på! Hur skickar man med vagnen på planet? Får man en sån där "balja" på planet som Livia kan sova i? Hur gör man med barnmat och ersättning? Det mesta har dock klarnat, och mer kommer nog eftersom. :)

Här hemma i Vallda har vi precis varit ute och promenerat med Nova och Dexter, och snart bär det av till BVC där vi ska träffa vår nya mammagrupp här i Vallda. Efter det blir det babysim! Var ju inget förra veckan så det ska bli kul att komma dit igen och plaska och busa. Idag är det dags att dyka också, spännande...

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Benjamin

men vafan?! mammagrupp?! Jag har fortfarand einte hört något.Benjamin blir 3 månader idag, hur länge skall vi vänta?? Knas

2010-11-29 @ 19:52:15
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0