I'm alive!

Att säga att jag varit dålig på att uppdatera vore en underdrift. En ursäkt vore på sin plats...
Mycket har hänt sedan sist, bland annat har vi ju flyttat in i vår nya lägenhet i Vallda och bott in oss här under en månads tid. Vi trivs finfint och förutom att det ännu är lite kalt på väggar och golv då vi inte riktigt lyckats fylla ut alla våra kvadratmeter så tycker jag nog att vi fått det väldigt fint här hemma.
Jag är ju fortfarande gravid dessutom, och nu tar magen plats minsann! På onsdag går vi in i vecka 36, och förlossningen som hela tiden känts väldigt avlägsen börjar nu alltmer närma sig... Det är både läskigt, overkligt, spännande och roligt. Allt på samma gång!
Det här inlägget är inte menat som en resumé av allt som hänt sedan sist, det vore varken roligt att skriva eller läsa. Men min avsikt är att från och med nu försöka hålla uppdaterandet på en något högre nivå :)
Jag vill dessutom dela med mig av lite bilder från förra helgen då vi ju var på bröllop. Denna gången var det Fredrik och Anna som tog steget och blev äkta makar. Hela dagen var jättevacker, och både Anna i sin egensydda fantastiska klänning och Fredrik var mycket snygga! Här kommer så några bilder från denna kärleksfest:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0