Söndag

ååh jag vet vad dålig jag varit på att uppdatera. Igen.
veckan som varit har inte bjudit på jättespännande saker kan jag trösta med. Tentan har skrivits klart och lämnats in (skönt!), jag har haft sovmornar och slappat (också skönt!) och jag har hoppat in och jobbat på Bräcke med alla söta bebisarna (kul!).

Nu stundar en ny vecka, men en massa nya saker på schemat. För på onsdag börjar min praktik! Vi ska ju vara ute hela vårterminen, och det ska bli himla kul. Kommer nog vara lite nervös innan, men de jag ska jobba med känns så avslappnade och trevliga så framförallt ska det bli himla kul. Jag ska även hinna med att hoppa in och jobba på Lilla Bommen på tisdag och att klippa och färga håret på fredag. Skönt att jag bokade den klipptiden när jag klippte mig senast, annars hade det runnit ut i sanden som annars. Och nu när jag har färgat håret är det ju ännu viktigare, en ful utväxt vill man ju inte ha.

Det här inlägget blir inte mycket mer spännande än så här. Jag ska försöka skärpa mig och se till att uppdatera oftare om hur det går på praktiken nu framöver.
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund för att sedan pallra mig iväg till Askims simhall och kursstarten på babysimmet! Den här kursen är inte Julia med, det är lite tråkigt, men de andra bebbarna är goa de med!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0