Myshelg med familjen

Ännu en helg har passerat, fasen, man hinner ju inte med!
Efter praktiken i fredags åkte jag hem till David. Vi tog oss bort till Julias dagis och hämtade henne, duktiga tjejen verkar trivas fint där! Vi tog med oss solstrålen, hon var på ett toppenhumör, och åkte till Åby simhall där det var dags att bada! Hon har ju inte kunnar vara med den senaste kursen på simmet så hon har haft ett litet uppehåll, men det var inget som märktes! Efter att ha kollat av läget i typ fem minuter vart hon helt tokig! Hon dök och dök, kom upp med leenden och villle dyka igen, sparkade, plaskade och hade jättekul! Jätteroligt att se och mitt siminstruktörhjärta mådde finfint! :) Kvällen sedan spenderades hemma hos David och Helene, vi åt goda hamburgare och dog i soffan. det märktes att det var fredag!

Lördagen sedan. Det var kallt, men solen sken härligt! V i tog oss ut till Kullavik igen där vi promenerade i skogen, åt goda semlor med mamma och pappa och hade det mysigt. Vi var dessutom hundvakter till fina Dexter, och vovvarna busade och höll igång hela dagen! Senare joinade även David, Helene och Julia och vi åt god middag och spelade spel hos mamma och pappa.

Helgen har med andra ord varit fylld av familjemys, bara Niklas och Frida som fattats! Nu är jag nyss inkommen från skogen efter en härlig promenix med Nova och hennes brorsa med husse, mycket trevligt. Nova ligger utslagen i hallen och jag har bäddat in mig i soffan. En stunds vila nu, sen bär det av mot Askim och simmet!

Hoppas helgen hos Dig varit fin med, nu ska jag kila vidare!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Louise & Novas syster Svea

Hejsan! Hoppas allt är bra med er och allt går bra med Nova!? Det är så roligt att föjla din blogg och läsa om vad ni pysslar med tycker jag :) Med Svea är det bara bra, hon har blivit betydligt grövre sedan valp-träffen men hon är ändå liten jämfört med syskonen. Ett litet yrväder är vad hon är :) Kram från oss!

2010-02-02 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0