2010!

Halli hallo! Nytt år och nya möjligheter. Något säger mig att 2010 kommer bli mycket fint. Ord som förändring, lycka, insikt och en nystart dyker upp. Mer om de orden en annan gång, men jag tror utan tvekan, nej jag vet, att det här året kommer finnas kvar iallafall i mitt minne för resten av mit liv. Hihi :)

Jag har egentligen inte alls tid att sitta här och blogga och slösa tid. Har ju en hemtenta som ska bli klar. Jag har precis varit ute på promenix med Novis och nu var det tänkt att jag skulle börja med tentan, ska bara...

Måste ju rapportera lite kort från nyårsafton! Var en mycket bra sådan som spenderades hemma hos Karin. Myycket god mat, trevligt folk och fina fyrverkerier fyllde kvällen. Natten slutade tidigt för mig och Ted då Cicci som passat Nova skulle jobba dagen efter och kom och lämnade dogsen hos oss vid ettsnåret. Det gjorde dock ingenting, vi hade en fin kväll ändå, och hur är det man säger, man ska väl gå när det är som roligast? Yepp!

Här kommer några av aaaalla bilder vi tog under kvällen:


Me and my darling!


Värdinnorna för kvällen. Fina Karin och Emelie!


Den fantastiskt goda förrätten! Pilgrimsmusslor med kalixrom och... skit kommer inte ihåg såsen, men gott var det!


Jag och fina hjärtat Jessica!


GOTT NYTT ÅR!!



Där var ett litet smakprov från kvällen. Har som sagt maassor av fina kort, men det tar ju hundra år att ladda upp dem här, så detta får räcka :)
Annars har även helgen bjudit på mysiga stunder. I fredags var vi och hälsade på Hasse och Sophia och deras lilla nyfödda knyte. Novali blir nog hennes namn, och hon är såå söt. En snäll liten bebis som sover, äter och är nöjd nästan hela tiden.
Får faktiskt slänga in en liten bild på henne med:


Lilla fina Novali!

Sedan har vi varit hundvakter till lille Dexter resten av helgen, så helgen har bjudit på mycket hundmys, promenader och bus. I lördags var vi hos mamma och pappa på kalkonmiddag, och även där var det hundmys, men även människomys, god mat och spel. Mycket nice.

Nej nu ska jag fortsätta med skriveriet på tentan, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0