Snörvel, host och atjo!

Jag har gått och blivit sjuk... Himla skit! Det är det sista jag har tid och lust med nu. Har ju just börjat komma in i praktiken, hade tagit på mig ett extrapass på babysimmet idag, och så vidare... Men det är inte mycket att göra åt. Jag gick hem från praktiken i måndags för att jag kände mig hängig, och sedan dess har jag i stort sett bott i soffan. Världens bästa mamma har varit här varje dag och promenerat med Nova så hon fått komma ut och springa av sig, då jag blir trött av att bara gå runt grannens hus har det varit Guld värt för oss! 
Som nog framgår av ovan så har här inte hänt mycket spännande de senaste dagarne... Jag hoppas och hoppas på att jag ska bli frisk snart så jag får komma ut och njuta av all mysig snö med Novis, och kan få göra andra roliga saker, för snart är det ju helg med...

Och förresten, idag fyller stora storebror år, Grattis på födelsedagen David!! (jag ringer senare..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0