Babybarn, vårsol och tårtkalas!

Hej hopp i det uunderbara vädret! Blir man inte lycklig av sånt här väder så säg!
Igår var jag, Ted och mamma iväg på Babybarnmässan på Svenska mässan. Massa barnkläder, grejor och massa mer. Träffade på det goa gänget från Aqua Barn, Carros pappa från Babyproffsen och några fler kända ansikten. En del fina bebiskläder inhandlades också, även om jag fick hejda mig flera gånger. Kan ju inte handla hur mycket som helst redan nu...

Idag har dagen inletts med promenad i Kållereds skogar. Efter att ha hamnat på lite villovägar i blööt terräng tyckte jag nog att promenaden i slutändan blev rätt bra. Solen skiner som sagt, inte kan man vara bitter då? Möjligtvis om man tvingas vara inomhus i detta fina väder.

Nu ska jag göra mig iordning här, sminka mig och klä på mig mer passande kläder, för klockan ett bjuds det på tårtkalas hos Fredrik och Anna, Fredrik har fyllt år och detta ska förstås firas!
Hej med er så länge, och myyyys i det härliga vädret!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0