Rubrik

Äh, svårt att komma på nån bra rubrik idag.. Slut på idéer!
Återigen var det ett tag sen jag uppdaterade här, inge bra...
Alltså dags för lite summering av den senaste veckan. Förra helgen var det dags att fira Teds pappa Peter som fyllde 60! Han hade bokat en hel kinarestaurang i Gamlestaden (typ den första, enda riktiga osv säger de som kan) och fyllt lokalen med sisådär 30pers. Vi åt så vi stod i sju hörn och hade hemskt trevligt! Jag är ju inget jättefan av asiatisk mat överhuvudtaget, men den här gången hade jag tur med vad vi beställde in tror jag. För nästan allt jag åt av smakade hemskt bra! :) Här är några av aaalla bilder vi tog under dagen:


Födelsedagsbarnet! Grattis pappa Peter!


Älskling och jag - matchat och snyggt :P


Familjen Chang!

Vi tog som sagt måånga fler kort, men då uppladdningen här tar en stund orkar jag inte lägga upp fler, här var i alla fall en liten summering från dagen, som var mycket trevlig.

I övrigt har veckan bjudit på plugg, sol och hundmys. Lilla Nova är lite halt (antagligen växtvärk) så där försöker vi ta det lilla lugna nu, är dock lättare sagt än gjort då hon själv inte verkar fatta det!
Jag har dessutom börjat rida lite igen! Fias fina häst Gullan behövde lite hjälp då Fias medryttare sagt upp sig och hon själv är gravid. Så två dagar den här veckan har jag varit ute i det härliga höstvädret och ridit, mysigt! Känns skönt att jag kan uppskatta ridningen igen, och att det faktiskt är kul och inte ett måste att åka till stallet!

Nu är det snart helg igen, och den här helgen ska bli himla rolig! Imorgon fyller lilla trollet Julia 1år! Galet vad tiden gått fort! På lördag är det kalas för henne! Lördagskvällen ska spenderas hemma hos Cicci, som även hon fyller år, så då blir det partaj!

Nu ska jag kila iväg och köpa present till de ovan nämnda :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0