Vi tänder ljus, och så går vi på restaurang!

Tjoho! Har för en stund sen vaknat upp, ätit frukost, kollat av intressanta bloggar och facebook, för att nu sitta här och plita. Som ni förstår är jag ledig idag, och dagen borde ju spenderas med att plugga..... Jag ska fundera på om jag orkar det om en liten stund... Igår var jag på After Work med skolan, detta efter en dag med grupparbete som gick väldans bra, verkar ha hamnat i en toppenbra grupp! Även After Worken var trevlig. Vi var på The Queen på Viktoriagatan, och av alla inbjudna var vi iallafall ett tiotal personer den här gången. Några utav klassvännerna skulle efter en stund gå vidare till Parken där Anna-Lena Brundin skulle stå-uppa. Jag hängde på, och himlans roligt var det! Träffade även på Alexander som jag inte sett på en sisådär tre år, mycket trevligt!

Idag har jag även hunnit med att bada lilla Nova, så nu går hon omkring här och ser ut som en liten ulltuss! Här kommer några bilder från igår:


Happy faces!


Anna och Johan!


Jag och glada Annika


Nästan hela gänget





Där var en liten kik på de som var med. Nu ska jag ta och göra iordning lite lunch. Sem blir det antingen presentshopping till Frida som fyllde år igår, eller en färd hem till mamma för att tvätta. Kanske kan jag kombinera det? Just det, plugga skulle jag ju med....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0