Snöfall

..var det när jag vaknade i morse! Ingenting som la sig, men mysigt med lite vinter i luften tycker jag! För övrigt var uppvaknandet ganska abrupt. Camilla från Aqua Barn ringde klockan åtta, de hade lite kris då Emelie som skulle jobba på Åby klockan nio var magsjuk... Så jag sprang ut med Nova en snabbis, bredde en smörgås, packade väskan och skängde mig i bilen! Halv nio gick jag in genom dörrarna på Åby simhall. Gick bra att jobba, gillar bassängen på Åby jättemycket, alltid varm och skön, och mysigt ljus som liksom skiftar lite i grönt, gult och blått.
Meningen var sedan att jag skulle gå på min andra föreläsning klockan två, den som var på morgonen hoppade jag för jobbets skull. Mamma kom hit vid ett för att passa Nova när jag var i skolan, men när det väl var dags var jag såå trött och huvudet dunkade... Så jag och mamma åkte till Huveröds istället! haha! Jag köpte ett utställningskoppel till Nova, för på lördag ska vi till Svenljunga på utställning! Spännande! Vi utforskade också skogarna i Kållered, och fick oss en mysig, men regning promenad.

Imorgon är det så äntligen fredag! Jag är ledig från skolan men har dagen fullbokad ändå. Klockan åtta har jag tvättid och efter det ska jag träffa Isabel och Nelson! (om inte Isabel åkt till sjukhuset för att föda vill säga!) Ska bli mysigt! På kvällen ska jag hem till Monica som jag jobbade med när jag jobbade på förskola. Hela gänget därifrån kommer också, ska blir riktigt kul att träffa alla igen. Innan jag åker dit ska jag förbereda lite inför utställningen med. Nova ska badas och gott godis ska inhandlas till henne.  Blir en busy dag, men roliga saker står på schemat!

Här kommer några bilder från en mysig skogspromenad förra veckan:


Jag och Novis


Det här är kärlek


Fina hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0