Sommar!

Japp, nu är det sommar. Läste i GP att det nu varit si och så många grader i si och så många dagar, och då är det officiellt sommar, tjoho! Och i helgen har i alla fall jag märkt av sommaren. Var uppe på landet fre-lör, och lördagen lååg jag ner på altanen hela dan och solade, ofantligt skönt! Lite färg har man fått också, härligt! Ted fick inte solat fullt så mycket, då han hjälpte Niklas med sin trasiga bil... De var iväg och köpte grejor o meckade och hade sig, ändå blev det inge bra... Trist med gamla bilar.
bil under operation

Idag har jag skolkat från skolan för att få klart en hemtenta, och nu är den faktiskt färdig! Härligt... Får se hur det går bara, himla flumkurs jag läser nu så man vet aldrig riktigt om man flummat rätt :P

På hästfronten går det segt med försäljning... Är några som skickat några mail, men det verkar gå långsamt. Flera som lagt upp som förlag att ha honom på prov under sommaren med, men jag vågar inte riktigt det. Dels tycker jag det luktar lite "sommarhäst", sen vill jag inte riskera att få tillbaka honom till hösten och börja om försäljningen...
Aja... Det är lite tradigt i alla fall, och det tar massa energi att gå omkring och tänka på det dessutom. Att ingen kan förstå hur fin o go han är, han är ju en toppenhäst min plutt!

Nu ska jag fundera en stund på att kanske tvätta fönstrena... De hade behövt sig en omgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0