wafflewoffle

Våffeldagen idag! Tycker hemskt mycket om alla dessa meningslösa firanden, som kanelbullens dag, semledagen osv. Och så tycker jag hemst mycket om våfflor också! :) Jag pallrade mig trots min bakfylla iväg till ICA Maxi och köpte mig ett våffeljärn och gräddade himlans goda små rutiga underverk. Lite grädde och sylt på det, och lyckan är gjord!
I övrigt har jag inte lyft många fingrar idag, hade en mycket trevlig kväll igår med klassvännerna, men det är helt otroligt att man aldrig lär sig... Men som sagt, igår var det kul i alla fall!

några av mina härliga classmates!    skål!


Imorgon är det torsdag, och min Ted kommer hem igen! myspys. Bror och Helene får nycklarna till nya lägenheten i helgen med, blir till o hjälpa till o greja!
Imorgon är det även dags för första dan på våra fältstudier, jag och Cicci ska till Surte där de har dagverksamhet för missbrukare, ska bli intressant!

Nu ska jag kika på dumburken lite, och snart ska jag ge mig på min Ben&Jerry som ligger och väntar i frysen, glassfrossa!!!

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Carmen

hur var fältstudie stället? :)

2009-03-26 @ 18:45:11
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0