Lycka!

Åååh jag mår så bra idag! Solen skiner, min älskling är hemma, det är helg, vi ska till landet, jag börjar bli klar med tentan... Men bäst av allt: Jag o Cicci fick VG på vår tenta i manskursen!!! Tjohoooo va bra vi är! Allt slit och alla svordomar o svett o tårar är såå värda den här känslan när man har lyckats. Ååh jag ska bara vältra mig i min egen stolthet hela helgen! :) Dock har jag ju en kvar att lyckas med, så det är inte helt ångestfritt, men som sagt så börjar den också närma sig sitt slut, och jag kan snart snart slappna av helt. (...i typ två dar sen börjar nästa kurs)

Ne, jag har inget mer o säga. Är bara glad glad glad, nu ska jag gå o väcka Ted som somnat i soffan, så ska vi packa ihop oss och åka till landet. Ska åka förbi Aqua Barn, mitt älskade extrajobb (se länk till höger) på vägen också och lämna av lite grejor, kul o få träffa dem med. Myyys på i helgen, det ska jag göra!

Love!


Mina två älsklingar!Här är de två som betyder mest i hela världen för mig! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0