Huvudvärk...

Ja, det har jag nu, dunkar som attan i huvudet. Har nog tänkt för mycket :)
För idag har jag i alla fall varit hyfsat duktig. Jag var ganska snabb i stallet, och min plutt var riktigt duktig idag, fastän vi red ute i den läskiga paddocken med en massa läskiga folk som promenerade omkring oss och tåg som kom åkande! Väl hemma drog jag inte ut på lunchätandet för länge, utan hamnade ganska snart framför datorn med hemtentan i högsta hugg! Det går låååångsamt framåt, eftersom jag inte läst så flitigt så måste jag läsa reda på allt innan jag kan svara på frågorna.... Men två delfrågor avklarade i alla fall, bara tre kvar.... Buuuu va tråkigt det är, speciellt när vädret är helt underbart ute!

Igår var vi syskon hemma hos föräldrarna i Kullavik och firade mamma som fyllde år. En tjusig chokladfontän blev det, haha! Jag tror hon blev glad, inget hon brukar få åtminstone!

vad kan det vaa? 
Sötaste Julia var med och firade farmor också, tuffingen i sina snygga jeans hos farmorsmor:
Det finaste vi har sätter vi på bordet


Och idag fick jag och min B-uppsatskompanjon Cicci reda på att vår fältstudieplats inte kan ta emot oss längre! ...så vi blev flyttade från familjeenheten i Biskopsgården till dagcenter för missbrukare i Surte! ..så det kan bli, men det ska bli roligt oavsett!

Nu blir det snart Unga mödrar på kanal 5 och en massa soffmys!
Tjingaling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0