Regnrusk och nattkräk

Titta vad jag grejat med min lay-out på bloggen! Är långt ifrån någon expert på detta så jag är hemskt stolt att jag lyckades få till det hyfsat i alla fall!

Valplivet lunkar på i lagom takt. Igår när vi nyss somnat mådde lilla Nova lite sådär i magen och kräktes i sängen.... Sånt som händer, men jättekul är det ju inte.
Efter det sov hon hela natten fram tills Ted gick upp för att gå till jobbet, duktiga hund!!!
Ute regnar det, och när man går i gräset som är relativt nyklippt och sedan in, så får man med sig en massa gräskakor in, dom vill Nova gärna äta upp! ...kanske inte så käckt med tanke på spyor och annat...

För övrigt försöker jag lära henne att sova i sin BIA-bädd. Hon har inget emot den, men förstår inte varför hon ska sova i den. Har dragit fram den i vardagsrummet nu, lagt i hennes fäll och en rolig leksak för att försöka locka... Går sådär... Vi vill ju gärna att hon inom en snar framtid ska sova i sin egen säng på natten, även om det är ganska mysigt att ha henne hos sig....

lite kan jag väl ligga här dådå...
Klart jag KAN ligga i den här lilla sängen...

mysigt med matte!
...men varför skulle jag när jag och matte har det så mysigt i den här stora sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0