Midsommarmys

Så vart detta årets midsommar över. Har varit en mysig helg, rätt lugn och sansad, men mycket trevlig. Vi var uppe på landet med mamma och pappa, bror och Helene, och bror Davids kompisar Marcus, Christian och Linnea. Såklart var lilla Julia också med, och Christian och Linneas son Ludwig.  Då jag jobbade fredag kom jag och Ted upp först på eftermiddagen. Lite charader och Boulespel fick bli årets lekar, och David var den som ivrigast gestikulerade.
Höjdpunkten på hela helgen får jag nog säga var Marcus och hans gitarr. Finns nästan inget bättre än allsång och någon som kan plinka på guran. Hur det lät när vi satt där och skråla det vet jag inte, men såå mysigt, tack Marcus för ytterligare en bra sångkväll!

Lilla Nova har haft det supermysigt hon med, hon verkar tycka det är toppen att springa ut och in som hon vill på gräset. Idag har vi även köpt en våg för att kunna väga det lilla yrvädret, 9kg är hon uppe i nu, växer så det knakar gör hon!

Imorgon är det dags för jobb igen.... är helt okej att jobba, men jag hade ju inte tackat nej till lite ledighet faktiskt... På lördag är det dags för valpträff och det ska bli jättekul att få träffa uppfödaren och Novas alla syskon igen!

Här följer lite bilder från helgens bravader:

charader ja
David leker charader

trubaduren för kvällen :)
Kvällens underhållning

blowing bubbles...
Helene blåser bubblor =)


...lite senare på kvällen. Sånghäfte, solcellslampa och hatt - lyckan är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0