Halloj!

Nu har helgen passerat, och även måndagen ja...
I lördags hjälpte vi som sagt Fredrik och Anna att flytta, eller a.. Ted hjälpte dem. Jag var bara där en kort stund, eftersom jag inte kunde lämna Nova för länge hemma själv. Lägenheten var hur som helst jääääättefin!!! Blev galet avundsjuk. På smörgatan i Kallebäck ligger den, allra allra högst upp. Ser inte mycket ut för världen utifrån, men inne... Två terasser, en på varje sida, stor öppen planlösning, och a... Galet fint var det.
I lördags fick jag även sålt min ena sadel, och folk börjar svara mer och mer på annonserna på mina andra grejor... På fredag måste jag tömma stallet på mina saker, hade varit skönt om det inte var så mycket kvar då!

Efter flytt i lördags åkte vi upp till landet, där även mina bröder höll hus den här helgen, mys! Kortspel, hängmattehäng och tjöt var vad dagarna bjöd på. Lite bilder därifrån:


Julia och bollen!




Hängmattehäng....

Igår var vi hemma igen, och jag var på jobbet igen. Kvällen spenderade vi hemma hos Danny och Jessica, där även Farid och Jessica höll hus. God mat, lite vin och Buzzande fyllde kvällen! Mycket trevligt! Jag ska jobba även idag, och vinet känns litegrann i huvudet, men det ska nog gå finemang! Lilla Nova var också med under hela kvällen, trött som hon var låg hon mest och sov, vår duktiga lilla bebis...

Nu ska jag ta mig ut i köket och göra iordning lite.. brunch blir det väl, och väcka min snarkande pojkvän. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0