Kyla!

OJ vad kallt det blev! Bara över en natt så står termometern plötsligt på sju minus! Galet! Sju minus kan tyckas inte så jättehimla svinkallt, men när det dessutom blåser småspik så bli det så jättehimla svinkallt, känns ju som ansiktet ska trilla av när vinden blåser! Brr... I andra delar av Sverige har det i alla fall kommit en massa snö, inte ens det får vi, det hade ju varit nåt kul i allt det kalla.

Så, nu har jag klagat lite. Nu räcker det. Idag var jag en stund i skolan, närmare bestämt en timma. Det var dags för "Uppföljning grupprocess" vilket gick mycket bra. Vår grupp är ju helt enkelt toppenbra, så det blev en bra timma, även om Jennies tålamod ibland vill ta slut när det gäller vår treeevliga lärare, ibland är för mycket flum helt enkelt För mycket flum.

Efter intag av lite lunch hemma var det dags att styra kosan mot Högsbo och Isabel och Alma! Sist jag skulle hälsa på dem blev det inte av då jag vart förkyld, men nu så! Lilla snurpan var så söt så, dock trivdes hon bäst i mammas famn, inte hos läskiga mig, haha! Nova och Nelson har fått busa lite med, och idag kunde de till och med lägga sig ner och koppla av lite när vi kom in. Skönt att de börjar mogna lite, och Nelson försökte inte få ut sina sexuella frustrationer på Nova en enda gång, duktig pojk! Här är en bild på Alma och den nyblivna mamman:


Så fina så! (stulit bilden från Issas fb)

Nu är jag och Nova så hemma, och i ugnen står en lasagne och gottar till sig. Snart ska den intas, och sedan blir det soffhäng.... Ja, hemtentan hänger som ett stort ångestmoln över mig, men inte idag.... Kanske imorgon, eller på lördag? Eller efter jul? hmm, vi får se hur det blir med det hela.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0